Η PUMA προσκαλεί τη Gen Z να αξιολογήσει τη στρατηγική της για την αειφορία

Η PUMA προσκαλεί τη Gen Z να αξιολογήσει τη στρατηγική της για την αειφορία

Η εταιρεία αθλητικών ειδών PUMA ανακοίνωσε την πρόθεση της να δώσει την ευκαιρία σε εκπροσώπους της Gen Z να έχουν «μια θέση στο τραπέζι» κατά την ανάπτυξη και την εφαρμογή της στρατηγικής της για την αειφορία. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας που ονομάζεται Voices of a RE:GENERATION, η PUMA θα προσκαλέσει 4 νέους σε ηλικία να εκφράσουν την άποψη τους σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία πρέπει να προσεγγίζει βασικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα.

Disclaimer: Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου με οποιονδήποτε τρόπο, χωρίς αναφορά στο RAWMATHUB.GR (με ενεργό link) ή χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια του RAWMATHUB.GR. 

Οι τέσσερις νέοι θα προσκληθούν σε μια σειρά συναντήσεων με το προσωπικό της PUMA για μια περίοδο ενός έτους και θα αντιμετωπίζονται ως σύμβουλοι για την τρέχουσα στρατηγική και τα σχέδια βιωσιμότητας της εταιρείας. Στις συναντήσεις θα συμμετέχει και προσωπικό της PUMA από τον τομέα των πωλήσεων και της βιωσιμότητας.

Οι νέοι που επιλέγχθηκαν να συμμετέχουν είναι η δημιουργός ντοκιμαντέρ, Alice Aedy, συνιδρύτρια της πλατφόρμας Earthrise Studio, με βάση τη Μεγάλη Βρετανία και ο καλλιτεχνικός σύμβουλος Jade Roche με έδρα τη Γαλλία. Την τετράδα συμπληρώνει ο vlogger Luke Jaque-Rodney που ζει στη Γερμανία και ο Andrew Burgess με έδρα τις ΗΠΑ, γνωστός και ως Wandy the Maker από την upcycled σειρά ρούχων του.

Ο Burgess αναφέρει: «Η βιωσιμότητα δεν αφορά μόνο την πλευρά των εταιρειών. Δεν μπορούμε να βασιζόμαστε μόνο στις εταιρείες δεδομένου ότι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα τους. Ανυπομονώ να μάθω όσο το δυνατόν περισσότερα για τις προσπάθειες της PUMA και να μοιραστώ την άποψη μου για τη βελτίωση τους. Είναι καιρός η γενιά μας να έχει μια θέση στο τραπέζι».

Αφιέρωμα - Ορυκτές Πρώτες Ύλες, Γένους Θηλυκού

Conference of the People

Η PUMA δεν έχει ακόμη ανακοινώσει εάν θα επεκτείνει την πρωτοβουλία πέραν του ενός έτους ή αν θα προσκαλέσει και άλλους να συμμετέχουν. Η έναρξη της πρωτοβουλίας συνέπεσε με την εκδήλωση «Conference of the People» που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο το φθινόπωρο του 2022. Σε αυτήν την εκδήλωση, προσωπικό της PUMA παρουσίασε τις καινοτόμες πρακτικές της εταιρείας σε περιβαλλοντικά θέματα και μεγάλο μέρος της εκδήλωσης είχε ομιλίες από ανθρώπους που κατέχουν θέσεις σχετικές με τη βελτίωση των πρακτικών βιωσιμότητας των μεγάλων ονομάτων της μόδας.

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην εκδήλωση και αφορούσε στους παρευρισκόμενους της Gen Z προέκυψε ότι το 71% αισθάνεται ότι η φωνή τους δε λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν όταν πρόκειται για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των επιχειρήσεων.

Η Anne-Laure Descours, επικεφαλής προμηθειών της PUMA, δήλωσε: «Πάντα φροντίζουμε να τεκμηριώνουμε και να κοινοποιούμε την πρόοδο μας στις βιώσιμες πρακτικές. Ωστόσο, η συμμετοχή μας στο Conference of the People μας βοήθησε να αντιληφθούμε ότι οι πληροφορίες που μοιραζόμαστε δεν είναι πάντα εύκολα κατανοητές από τη νέα γενιά. Αναγνωρίζουμε την ανάγκη για αλλαγή και δεσμευόμαστε να κάνουμε πράξη τη διαφάνεια σε όλες τις ενέργειες μας που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα. Το Voices of a RE:GENERATION είναι το πρώτο μας βήμα προς αυτή την κατεύθυνση».

Η πλατφόρμα κατάταξης βιωσιμότητας της μόδας Good on You έδωσε στην PUMA την κατάταξη «it’s a start» – η μεσαία επιλογή από πέντε πιθανές επιλογές. Επαίνεσε τη μάρκα για τον καθορισμό στόχων για τη μείωση των εκπομπών και για τις προσπάθειες με στόχο τη βελτίωση των αναφορών της που σχετίζονται με το κλίμα. Ωστόσο, η Good on You τόνισε ότι η PUMA πρέπει να παρέχει περισσότερες πληροφορίες για τις συνθήκες εργασίας και τα δικαιώματα των εργαζομένων σε όλη την αλυσίδα παραγωγής της καθώς και για τις προσπάθειες της για τη μείωση των αποβλήτων και την εξάλειψη της χρήσης τοξικών χημικών κατά τη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων της.

Με πληροφορίες από edie.net

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ RAWMATHUB.GR
rawmathub.gr linkedin newsletter subscription
foolwo rawmathub.gr on Google News
Image

Έγκυρη ενημέρωση για την αξιακή αλυσίδα των raw materials

NEWSLETTER