Η ζήτηση μετάλλων για ηλεκτρικά οχήματα εκτοξεύτηκε το δεύτερο εξάμηνο του 2021

Η ζήτηση μετάλλων για ηλεκτρικά οχήματα εκτοξεύτηκε το δεύτερο εξάμηνο του 2021

Η πρόσφατη δημοσιοποίηση δεδομένων από την Adamas Intelligence κατέδειξε ότι η άνοδος κατά 62% των ταξινομήσεων σε επιβατηγά ηλεκτρικά οχήματα το δεύτερο εξάμηνο του 2021 (5,84 εκατομμύρια) οδηγεί σε εντατικοποίηση της ζήτησης στον τομέα των μετάλλων μπαταριών.

Disclaimer: Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου με οποιονδήποτε τρόπο, χωρίς αναφορά στο RAWMATHUB.GR (με ενεργό link) ή χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια του RAWMATHUB.GR. 

Σύμφωνα με τη μελέτη της Adamas Intelligence, οι ταξινομήσεις των EVs στην περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού αυξήθηκαν κατά 86% γεγονός που τοποθετεί την περιοχή ως την κορυφαία αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, ακολουθούμενη από την Αμερική (51% από έτος σε έτος) και την Ευρώπη (34% από έτος σε έτος). Οι βατώρες που αναπτύχθηκαν στην περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού το δεύτερο εξάμηνο του 2021 αυξήθηκαν 141% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2020, συμβάλλοντας σε αντίστοιχη αύξηση 134% στις ανάγκες για λίθιο, 77% αύξηση στις ανάγκες για νικέλιο και 75% αύξηση στην κατανάλωση κοβαλτίου κατά την ίδια περίοδο

Capacity deployed globally (από Adamas Intelligence)

Image

Το δεύτερο εξάμηνο του 2021, η συνολική χωρητικότητα των μπαταριών που χρησιμοποιήθηκαν παγκοσμίως σε όλα τα πρόσφατα ταξινομηθέντα EV μαζί ανήλθε σε 177,2 GWh δηλαδή 92% περισσότερο από ό,τι είχε αναπτυχθεί παγκοσμίως ένα χρόνο νωρίτερα.

Η Tesla συνέχισε να ηγείται εγκαθιστώντας περισσότερες βατ-ώρες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν πρόσφατα από τους πέντε πλησιέστερους ανταγωνιστές της μαζί. Η Adamas Intelligence αναφέρει χαρακτηριστικά ότι μόνο επτά προμηθευτές κυψελών παγκοσμίως (ήτοι: CATL, LG Energy Solution, Panasonic, BYD, Samsung SDI, SK On και CALB) ήταν υπεύθυνοι για περισσότερο από το 88% της συνολικής χωρητικότητας των μπαταριών και της κατανάλωσης μετάλλων για χρήση στις μπαταρίες επιβατηγών EVs σε παγκόσμιο επίπεδο στο δεύτερο εξάμηνο του 2021.

Deployments by cell supplier (στοιχεία Adamas Intelligence)

Deployments by cell supplier

Κατά τη διάρκεια της περιόδου, ο παγκόσμιος ηγέτης CATL ανέπτυξε 183% περισσότερες kWh χωρητικότητας μπαταρίας EVs παγκοσμίως από την περίοδο του 2020, που μεταφράζεται σε αύξηση 171% στο λίθιο, 138% αύξηση στο νικέλιο και 114% αύξηση στο κοβάλτιο. Επίσης, πρέπει να αναφερθεί ότι η ανάπτυξη κυψελών LFP (Lithium-Iron_Phosphate) αυξήθηκε κατά 426% τους τελευταίους έξι μήνες του 2020, οδηγώντας σε πτώση της μέσης ποσότητας νικελίου (-2%) και κοβαλτίου (-9%) που καταναλώνεται ανά ηλεκτρικό όχημα που πωλείται.

Χημείες μπαταριών (στοιχεία Adamas Intelligence)

Χημείες μπαταριών (στοιχεία Adamas Intelligence)

Οι αυξανόμενοι ρυθμοί ανάπτυξης ηλεκτρικών αυτοκινήτων μεταφράζονται σε αυξημένη ζήτηση μετάλλων. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021, άλλοι 107.200 τόνοι ισοδύναμου ανθρακικού λιθίου (LCE) χρησιμοποιήθηκαν στις μπαταρίες όλων των νέων επιβατηγών ηλεκτρικών οχημάτων μαζί. Αυτό είναι μια αύξηση 88% από έτος σε έτος. Περίπου το 56% όλων των μονάδων LCE χρησιμοποιήθηκαν ως ανθρακικό και το 44% ως υδροξείδιο.

LCE deployed globally (στοιχεία Adamas Intelligence)

LCE deployed globally

Επιπλέον, το δεύτερο εξάμηνο του 2021, 84.600 τόνοι νικελίου διατέθηκαν παγκοσμίως στις μπαταρίες όλων των νέων επιβατηγών ηλεκτρικών οχημάτων μαζί, 59% περισσότερο από ό,τι το δεύτερο εξάμηνο του 2020.

Nickel deployed globally (στοιχεία Adamas Intelligence)

Nickel deployed globally

Αυτό σήμαινε επίσης αύξηση της ζήτησης κοβαλτίου. Το δεύτερο εξάμηνο του 2021, 18.200 τόνοι κοβαλτίου, 23.600 τόνοι μαγγανίου και 159.200 τόνοι γραφίτη χρησιμοποιήθηκαν στις μπαταρίες όλων των πρόσφατα πωληθέντων επιβατηγών ηλεκτρικών οχημάτων μαζί, δηλαδή αύξηση 48%, 62% και 101% σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους αντίστοιχα.

Cobalt deployed globally (στοιχεία Adamas Intelligence)

Cobalt deployed globally

Το δεύτερο εξάμηνο του 2021, η Tesla χρησιμοποίησε περισσότερους από 1.500 τόνους κοβαλτίου, 17% περισσότερο από ό,τι στις μπαταρίες EV στο αντίστοιχο εξάμηνο του 2020 και περίπου διπλάσιο από τις επόμενες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο. Αντίστοιχα, η Mercedes χρησιμοποίησε 790 τόνους κοβαλτίου το δεύτερο εξάμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 28% σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020, ενώ, η Hyundai 740 τόνους, αύξηση 20% σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020.

Με πληροφορίες από mining.com

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ RAWMATHUB.GR
Αφιέρωμα - Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος - Ο δρόμος προς την αειφορία
foolwo rawmathub.gr on Google News
Image

Έγκυρη ενημέρωση για την αξιακή αλυσίδα των raw materials

NEWSLETTER