Start-up εταιρεία ανακαλύπτει εκ νέου τον τροχό

Start-up εταιρεία ανακαλύπτει εκ νέου τον τροχό

Πολλές εταιρείες προσπάθησαν να δημιουργήσουν νέες λύσεις ελαστικών, όπως η Tesla που πιθανώς θα κινηθεί προς τα ελαστικά χωρίς αέρα στο Model 3 της, αλλά καμία δεν σημείωσε αξιόλογη επιτυχία. Ωστόσο, η Global Air Cylinder Wheels (GACW), μια startup με έδρα την Αριζόνα, έχει κυριολεκτικά επαναπροσδιορίσει τον τροχό, αναπτύσσοντας ένα νέο τύπο τροχού που εξαλείφει την ανάγκη για ρυπογόνα ελαστικά.

Disclaimer: Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου με οποιονδήποτε τρόπο, χωρίς αναφορά στο RAWMATHUB.GR (με ενεργό link) ή χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια του RAWMATHUB.GR. 

Ο τροχός Air Suspension Wheel (ASW) είναι το πνευματικό τέκνο του κατά συρροή εφευρέτη και μηχανικού Dr. Zoltan Kemeny. Ο πατενταρισμένος τροχός ASW είναι ένας μηχανικός τροχός κατασκευασμένος κυρίως από χάλυβα με πνευματική ανάρτηση εντός του τροχού μέσω κυλίνδρων. Ο τροχός είναι τόσο φιλικός προς το περιβάλλον όσο και οικονομικά αποδοτικός. Ο τροχός ASW έχει σχεδιαστεί για να έχει την ίδια διάρκεια ζωής με το όχημα στο οποίο είναι τοποθετημένος. Μετά από αυτό, σε αντίθεση με τα ελαστικά από καουτσούκ, μπορεί να επισκευαστεί ή να ανακυκλωθεί πλήρως.

Αφιέρωμα - Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος - Ο δρόμος προς την αειφορία

Η GACW εστιάζει επί του παρόντος στην αγορά εξόρυξης για ελαστικά εκτός δρόμου, αξίας $30 δισ. ετησίως. Τα εκτός δρόμου ελαστικά για εξορυκτικό εξοπλισμό είναι ακριβά. Για παράδειγμα, ένα τυπικό ελαστικό 13.000 λιβρών μπορεί να κοστίσει έως και 75.000$ για μια ωφέλιμη διάρκεια ζωής μόνο 6 έως 9 μηνών. «Αυτό είναι ένα μεγάλο κόστος για ένα προϊόν που δε διαρκεί», σύμφωνα με την εταιρεία. Από την άλλη πλευρά, ο τροχός ASW διαρκεί όσο το ίδιο το όχημα και επομένως εξοικονομεί έως και 60% σε κόστος.

Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό του ASW είναι η πολύ μειωμένη αντίσταση κύλισης. Αυτό θα καταστήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης πιο αποδοτικούς και θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα. Για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως η Tesla, αυτό θα σήμαινε ότι η αυτονομία οδήγησης μπορεί να επεκταθεί έως και 30% με την ίδια χωρητικότητα μπαταρίας, κάτι που είναι σημαντικό. Τα εκτός δρόμου ελαστικά από καουτσούκ αποτελούν επίσης τεράστιο κίνδυνο για την ασφάλεια, καθώς οι εκρήξεις είναι συχνές. Αλλά με τον τροχό ASW, αυτός ο κίνδυνος εκμηδενίζεται.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό: τα εκτός δρόμου ελαστικά είναι εξαιρετικά ρυπογόνα. Στη βιομηχανία εξόρυξης, τα περισσότερα ελαστικά από καουτσούκ δεν ανακυκλώνονται. Στο τέλος της φυσικής τους ζωής, τα εκτός δρόμου ελαστικά τυπικά καίγονται ή θάβονται στο έδαφος, επειδή η ανακύκλωση είναι περίπλοκη, επικίνδυνη και δαπανηρή.

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Environmental Research and Public Health υπολόγισε ότι τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως και το 10% των συνολικών μικροπλαστικών αποβλήτων στους ωκεανούς του κόσμου. Μια έκθεση της Διεθνούς Ένωσης για τη Διατήρηση της Φύσης αύξησε αυτόν τον αριθμό στο 28%. Οι τροχοί ASW από την άλλη, είναι 100% ανακυκλώσιμοι. 

Επέκταση σε άλλες αγορές

Ενώ η GACW στοχεύει αρχικά τον τομέα των εκτός δρόμου ελαστικών, ο οποίος περιλαμβάνει την εξόρυξη, η παγκόσμια αγορά ελαστικών είναι πολύ μεγαλύτερη και η εταιρεία έχει σχέδια να εισέλθει και σε αυτή. Τούτου λεχθέντος, η αρχική εστίαση στην εξόρυξη θα μπορούσε να αποφέρει έσοδα άνω των 20 εκατομμυρίων δολαρίων ανά ορυχείο, δεδομένου του σημαντικού αριθμού οχημάτων που εμπλέκονται σε κάθε έργο εξόρυξης.

Και ενώ η εταιρεία μπορεί να έχει ανταγωνιστές στη μεσαία αγορά, δεν έχει ανταγωνιστές στον παγκόσμιο τομέα των εκτός δρόμου ελαστικών. Εκτός από αυτήν την αγορά, η τεχνολογία ASW μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα οχήματα που χρησιμοποιούν επί του παρόντος παραδοσιακά ελαστικά από καουτσούκ,μία αγορά με εκτιμώμενη αξία 322 δισ. δολαρίων το 2022.

Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει 3 εκατ. δολάρια και έχει 4 διπλώματα ευρεσιτεχνίας, με άλλα 13 σε εκκρεμότητα. Επί του παρόντος δοκιμάζει επίσης τα προϊόντα τεχνολογίας ASW με συνεργάτες εξόρυξης με περίοδο αξιολόγησης μεταξύ 6 και 12 μηνών. Από το 2022, σκοπεύει να αυξήσει την παραγωγή των προϊόντων τεχνολογίας ASW με την πλήρη εμπορευματοποίηση να αναμένεται το 2023. «Σε αυτό το σημείο, το σχέδιο μας είναι να επεκτείνουμε το δίκτυο διανομής μας και να αρχίσουμε πραγματικά να κατακτούμε τη βιομηχανία ελαστικών», δήλωσε η εταιρεία.

Με τις κυβερνήσεις παγκοσμίως να ασκούν αυξανόμενη πίεση στους παραγωγούς ελαστικών όσον αφορά την απόρριψη, η GACW είπε ότι αυτή είναι η ώρα για τα προϊόντα της να υιοθετηθούν από τη βιομηχανία. Εταιρείες όπως η Caterpillar, η Hitachi, η Volvo και η Komatsu θα μπορούσαν να καταλήξουν ως συνεργάτες ή πελάτες της GACW στο μέλλον.

«Οι τροχοί αερανάρτησης είναι μια αποτελεσματική και βιώσιμη επιλογή σε σύγκριση με τα ελαστικά από καουτσούκ. Είναι έως και 60% πιο οικονομικά, ασφαλέστερα και καλύτερα για το περιβάλλον από τα ελαστικά από καουτσούκ», καταλήγει η GACW.

Με πληροφορίες από BrighterSide.news

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ RAWMATHUB.GR
rawmathub.gr linkedin newsletter subscription
foolwo rawmathub.gr on Google News
Image

Έγκυρη ενημέρωση για την αξιακή αλυσίδα των raw materials

NEWSLETTER