Τι γίνονται οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων όταν «γεράσουν»;

Τι γίνονται οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων όταν «γεράσουν»;

Έκθεση της McKinsey προβλέπει ότι η ζήτηση για μεταχειρισμένες μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσε να ξεπεράσει τις 200 GWh ετησίως έως το 2030. Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, η αγορά των μεταχειρισμένων μπαταριών από ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030 θα φτάσει σε αξία σχεδόν τα 27,5 δισ. ευρώ και, ως εκ τούτου, θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Όταν έρθει η ώρα απόσυρσης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, οι μπαταρίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αποθηκευτικοί χώροι ενέργειας σε σταθερές εγκαταστάσεις. Η σταδιακή μείωση της χωρητικότητας μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου, θα μπορούσε κατά μέσο όσο να ξεκινήσει μετά από οκτώ χρόνια και περίπου 160.000 χιλιόμετρα.

Η χρήση των μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σταθερές εφαρμογές αποθήκευσης ενέργειας είναι πρακτική που ήδη εφαρμόζεται από εταιρείες όπως η Jaguar Land Rover. Η JLR συνεργάζεται με την Pramac που ειδικεύεται στην επαναχρησιμοποίηση μπαταριών και έχει προωθήσει όλες τις συστοιχίες που χρησιμοποιήθηκαν κατά την εξέλιξη της i-Pace. Η Pramac εκμεταλλεύεται περίπου το 85% του hardware, συμπεριλαμβανομένων των κεντρικών μονάδων διαχείρισης και της καλωδίωσης, με τα οποία κατασκευάζονται τα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας εκτός δικτύου ηλεκτροδότησης. Το πρώτο σύστημα του είδους, έχει χωρητικότητα 125 kWh που όπως εκτιμάται από την ίδια την εταιρεία, επαρκεί για να τροφοδοτήσει το σπίτι μιας τετραμελούς οικογένειας για μια περίπου εβδομάδα.

Με πληροφορίες από newmoney.gr

rawmathub.gr linkedin newsletter subscription
foolwo rawmathub.gr on Google News
Image

Έγκυρη ενημέρωση για την αξιακή αλυσίδα των raw materials

NEWSLETTER