Τα πετρελαιοκίνητα οχήματα σημείωσαν αύξηση πωλήσεων κατά 2,8% σε σχέση με τον Ιούνιο 2022, καταλαμβάνοντας συνολικό μερίδιο αγοράς 13,4%, ενώ για άλλον έναν μήνα σημείωσαν αύξηση πωλήσεων (2,8%) τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (αμιγώς ηλεκτρικά ή με μικρή ηλεκτρική αυτονομία).
Το συνολικό μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων έφθασε τα 9,9% της συνολικής αγοράς. Ωστόσο, το μεγαλύτερο ποσοστό εξακολουθεί να αφορά στα οχήματα με βενζίνη στην ελληνική αγορά, αγγίζοντας το 43,8% τον Ιούνιο 2023, γνωρίζοντας συνολική μείωση 3,2% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2022. Πτωτικά κινήθηκαν και τα υβριδικά (-1,8%, 30,4% συνολικό μερίδιο αγοράς), ενώ την ίδια πορεία σημειώνουν οι πωλήσεις με κύριο καύσιμο το φυσικό αέριο (-0,1%) και το υγραέριο με 0,6%.
Η αγαπημένη κατηγορία αυτοκινήτων των Ελλήνων καταναλωτών για άλλον έναν μήνα παρέμεινε η «Β», η οποία συνδυάζει με απόλυτη επιτυχία ευελιξία εντός πόλεων και ικανοποιητικές λύσεις για εκτός πόλεων διαδρομές, προσφέροντας άνεση, χώρους και οικονομία καυσίμου. Το συνολικό μερίδιο αγοράς της συγκεκριμένης κατηγορίας είναι 51,8%. Δηλαδή περίπου ένα στα δύο αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους ανήκει σε αυτήν την κατηγορία, εκ των οποίων το 27,2% είναι SUV. Ακολουθεί η κατηγορία «C» με συνολικό μερίδιο αγοράς 31,8%, εκ των οποίων τα SUV καταλαμβάνουν το 19,9%, ενώ στο τρίτο σκαλί των πωλήσεων βρίσκεται η κατηγορία «Α» με 8% συνολικό μερίδιο αγοράς. Λίγο πιο πίσω βρίσκεται η κατηγορία «D», η μεγάλη και συνήθως πολυτελής κατηγορία, με 6,2% μερίδιο αγοράς.