Η Greenpeace International ανακοίνωσε την τελευταία της εκστρατεία, μέσω της οποίας πρόκειται να ασκήσει πίεση στις κυβερνήσεις να δεσμευτούν σε μια Παγκόσμια Συνθήκη για τα Πλαστικά (Global Plastic Treaty) που «θα μειώσει την παραγωγή πλαστικών και θα τερματίσει το πλαστικό μιας χρήσης».
Οι διαπραγματεύσεις για την Παγκόσμια Συνθήκη για τα Πλαστικά θα πραγματοποιηθούν στο Μπουσάν της Νότιας Κορέας τον προσεχή Νοέμβριο και είναι η τελευταία συνάντηση από τις πέντε που είχαν προγραμματιστεί, γεγονός που καθιστά την εκστρατεία ακόμη πιο κρίσιμη.
Η εκστρατεία δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της «κοινωνικά καθοδηγούμενης» διαφημιστικής εταιρείας We Are Social και λέγεται ότι είχε ως βάση έμπνευσης τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Το αποτέλεσμα είναι μια ταινία 75 δευτερολέπτων. Απεικονίζει πολιτικούς από όλο τον κόσμο να τρέχουν έναν αγώνα στον οποίο η γραμμή τερματισμού είναι η συνθήκη για τα πλαστικά.
Οι ηγέτες αντιμετωπίζουν εμπόδια στην πορεία, όπως απόπειρες δωροδοκίας και εμπόδια από εταιρείες ορυκτών καυσίμων. Το ερώτημα της ταινίας προς τους πολιτικούς είναι εάν έχουν «κάνει αρκετά» για να βοηθήσουν τον πλανήτη.
Η κοινωνία ως πρώτη προτεραιότητα
Ο Capucine Dayen, παγκόσμιος επικεφαλής επικοινωνίας για την εκστρατεία της Greenpeace για τα πλαστικά, δήλωσε: «Θέλαμε μια ταινία που θα ξεχώριζε και θα ευαισθητοποιούσε το ρόλο που διαδραματίζουν οι πολιτικοί σε όλο τον κόσμο στην εξασφάλιση ενός μέλλοντος ελεύθερου από πλαστικά. Η πρωταρχικά κοινωνική προσέγγιση της We Are Social Studios ήταν τέλεια για αυτό το σκοπό».
Ο Simon Richings της We Are Social, είπε: «Η ταινία έχει μία σατιρική πλευρά. Φυσικά, το να βλέπεις αυτούς τους άνδρες και τις γυναίκες να τρέχουν με τα κοστούμια τους είναι αστείο. Αλλά το μήνυμα στοχεύει λιγότερο στο να νιώσουν ντροπή και περισσότερο στο να αναγνωριστεί η πίεση και η σκληρή δουλειά που απαιτούνται για να φτάσουμε σε αυτό το κρίσιμο ορόσημο μείωσης των πλαστικών. Θέλουμε οι πολιτικοί να κερδίσουν!».
Με πληροφορίες από letsrecycle.com