Η εταιρεία Artemis Technologies κατασκεύασε 100% ηλεκτροκίνητο επιβατηγό ταχύπλοο

Η εταιρεία Artemis Technologies κατασκεύασε 100% ηλεκτροκίνητο επιβατηγό ταχύπλοο

Η εταιρεία ναυτιλιακού σχεδιασμού και εφαρμοσμένων τεχνολογιών Artemis Technologies αποκάλυψε τη σχεδίαση του νέου 100% ηλεκτρικού σκάφους EF-24 Passenger, που στοχεύει στην παγκόσμια αγορά ταχύπλοων σκαφών.

Disclaimer: Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου με οποιονδήποτε τρόπο, χωρίς αναφορά στο RAWMATHUB.GR (με ενεργό link) ή χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια του RAWMATHUB.GR. 

Αυτό το επαναστατικό σκάφος είναι ένα από τα πολλά πλοία μηδενικών εκπομπών που αναπτύσσονται από την Artemis Technologies στο Belfast της Βόρειας Ιρλανδίας, σχεδιασμένα για να παρέχουν εμπορικά βιώσιμες λύσεις «πράσινων» μεταφορών για εταιρείες, πόλεις και κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο.

Με τελική ταχύτητα 38 κόμβων, το επιβατηγό ταχύπλοο EF-24 προσφέρει αυτονομία 115 ναυτικών μιλίων με ταχύτητα πλεύσης 25 κόμβων και προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου, έως και 85% σε σύγκριση με τα συμβατικά ταχύπλοα που κινούνται με ναυτιλιακό καύσιμο.

Τροφοδοτούμενα από το καλυπτόμενο από σχετική πατέντα σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης Artemis eFoiler®, τα σκάφη μήκους 24 μέτρων θα «ίπτανται» του νερού, παρέχοντας άνετη πλεύση για έως και 150 επιβάτες, χωρίς να επηρεάζονται σημαντικά από τον κυματισμό σε υψηλή ταχύτητα, μειώνοντας παράλληλα στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ακτοπλοϊκών γραμμών.

Η Artemis Technologies είναι μια spin-off της ομάδας Artemis Racing. Ο ιδρυτής της Artemis Racing Dr. Iain Percy OBE, είπε: «Συνδυάσαμε την εμπειρία μας από τους κόσμους της ιστιοπλοΐας υψηλών επιδόσεων, του μηχανοκίνητου αθλητισμού, της αεροδιαστημικής και των προηγμένων μεθόδων βιομηχανικής παραγωγής για να σχεδιάσουμε και να αναπτύξουμε ένα σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης που απλώς αλλάζει τα δεδομένα στη ναυτιλιακή βιομηχανία».

«Το επιβατηγό ταχύπλοο EF-24 παρέχει μια οικονομικά αποδοτική λύση δημόσιων μεταφορών που βοηθά στην αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, της κυκλοφοριακής συμφόρησης και του θορύβου». «Με την ενθάρρυνση των πολυτροπικών μεταφορών στις αστικές περιοχές, θα επιτρέψουμε στις πόλεις σε όλο τον κόσμο να αξιοποιήσουν και να επωφεληθούν από το αναξιοποίητο δυναμικό των πλωτών οδών τους».

«Με τα υδροπτερύγια μειώνουμε δραματικά την αντίσταση. Αυτό συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, εντός του νερού, που είναι εξαιρετικά αποδοτικό, όπως αποδεικνύεται μέσω αυστηρών δοκιμών με το ειδικό σκάφος εργασίας 12m eFoiler®, επικυρώνοντας τις προσομοιώσεις σε υπολογιστή και την πρόβλεψη απόδοσης».

Τα σκάφη διαθέτουν πρόσβαση για ΑμεΑ, σημαντική ευρυχωρία και μια σειρά από ανέσεις, όπως σχάρες ποδηλάτων, χώρους αποθήκευσης αποσκευών αεροπορικού τύπου, εγκαταστάσεις φροντίδας βρεφών και σημεία φόρτισης. Τα σκάφη θα διαθέτουν επίσης ένα μοναδικό σύστημα αποφυγής σύγκρουσης σε υψηλές ταχύτητες που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το ECIT του Queen's University στο Belfast. Το σύστημα θα διασφαλίζει την ασφαλή λειτουργία του σκάφους ενώ είναι σταθμευμένο ή κοντά στην ακτή, εκτρέποντας με ασφάλεια το πλοίο σε μια εναλλακτική διαδρομή μακριά από τη θαλάσσια ζωή, αντικείμενα που επιπλέουν ή αντικείμενα εντός του νερού που συνήθως δεν είναι ορατά.

Η Artemis Technologies συνεργάστηκε με την Condor Ferries για την υλοποίηση ενός πιλοτικού προγράμματος, με σκοπό τη νηολόγηση του πρώτου σκάφους EF-24 Passenger το οποίο θα τεθεί σε λειτουργία το 2024, στη διαδρομή Belfast - Bangor στη Βόρεια Ιρλανδία.

O Iain Percy πρόσθεσε: «Το πλοίο μηδενικών εκπομπών που θα δει κανείς να αναχωρεί από το Belfast το 2024, με την εύστοχη ονομασία «Zero», θα είναι το πρώτο που θα κατασκευάσουμε στις εγκαταστάσεις παραγωγής μας στην πόλη, αλλά είναι μόνο η αρχή».

«Πολλές πόλεις που περιβάλλονται από νερό σε όλο τον κόσμο, αντιμετωπίζουν την πρόκληση του αυξανόμενου πληθυσμού, της συμφόρησης και της ρύπανσης. Το EF-24 Passenger μπορεί να προσφέρει μια άμεση λύση «πράσινων» μεταφορών που ανταγωνίζεται οικονομικά τις οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές σε μέρη όπως το Σαν Φρανσίσκο, η Νέα Υόρκη, η Βενετία, η Κωνσταντινούπολη, το Ντουμπάι και η Σιγκαπούρη, αλλά και οπουδήποτε αλλού στον κόσμο αναζητούνται βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις μεταφοράς που ισορροπούν την απαίτηση για τους ανθρώπους να συνεχίσουν να μετακινούνται με την ανάγκη μείωσης των εκπομπών άνθρακα».

«Ειδικά σε μέρη που απαιτούνται νέες υποδομές, όπως μια νέα οδική ή σιδηροδρομική γραμμή, αυτό το σκάφος δεν θα είναι μόνο ο φθηνότερος, αλλά και ο ταχύτερος και λιγότερο ενοχλητικός τρόπος για την απαλλαγή των δικτύων μεταφορών από τις εκπομπές άνθρακα σε πόλεις που περιβάλλονται από νερό».

Ο John Napton, Διευθύνων Σύμβουλος της Condor Ferries, δήλωσε: «Ως κορυφαίος φορέας εκμετάλλευσης επιβατηγών πορθμείων, επιδιώκουμε συνεχώς να εξερευνούμε τεχνολογία που θα μας επιτρέψει να πλεύσουμε πιο βιώσιμα και γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μας έχουν την ίδια νοοτροπία. Τα πράσινα πλοία, όπως το EF-24 Passenger, παρέχουν αυτή την καθαρή εναλλακτική στα παραδοσιακά σκάφη που κινούνται με ορυκτά καύσιμα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Artemis Technologies και το Belfast Maritime Consortium για να μεταφέρουμε αυτά τα πλοία από το στάδιο της ιδέας στην παραγωγή τους επόμενους μήνες και ανυπομονούμε να γίνουμε ο πρώτος πάροχος ακτοπλοϊκών μεταφορών που θα σαλπάρει το 2024 με το πιο προηγμένο ταχύπλοο μηδενικών εκπομπών άνθρακα στον κόσμο».

Ο υπουργός Εξωτερικών της Βόρειας Ιρλανδίας Chris Heaton-Harris, πρόσθεσε: «Θα ήθελα να συγχαρώ την Artemis Technologies και το Belfast Maritime Consortium για την αποκάλυψη των σχεδίων για αυτό το συναρπαστικό σκάφος μηδενικών εκπομπών άνθρακα. Χαίρομαι που εκμεταλλεύονται τις πολλές ευκαιρίες που προσφέρει η ανάπτυξη των πράσινων μεταφορών και τις οποίες η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου έχει δεσμευτεί να υποστηρίξει μέσω της στρατηγικής προς την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα. Η ανάπτυξη μιας τέτοιας κορυφαίας παγκοσμίως τεχνολογίας θα διασφαλίσει ότι το Belfast θα παραμείνει στην πρώτη γραμμή της ναυτιλιακής καινοτομίας, παρέχοντας παράλληλα ώθηση στην τοπική πράσινη οικονομία».

Νωρίτερα φέτος, στο πλαίσιο της διαρκούς αποστολής της για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα που οφείλονται στις θαλάσσιες μεταφορές, η Artemis Technologies λάνσαρε το μεγαλύτερο 100% ηλεκτρικό σκάφος στον κόσμο, το «Pioneer of Belfast» και αποκάλυψε μια σειρά ηλεκτρικών σκαφών εργασίας που περιλαμβάνει ένα σκάφος εργασίας 12 μέτρων, πολλαπλών χρήσεων, και ένα σκάφος 12 μέτρων μεταφοράς πληρώματος, με ένα σκάφος μεταφοράς πληρώματος 24 μέτρων, επίσης υπό ανάπτυξη.

Πηγή: Shippax.com

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ RAWMATHUB.GR
foolwo rawmathub.gr on Google News
Image

Έγκυρη ενημέρωση για την αξιακή αλυσίδα των raw materials

NEWSLETTER