Ο νόμος της Ε.Ε για τα ολοκληρωμένα κυκλώματα (EU Chips Act) οφείλει να εστιάσει στα ολοκληρωμένα κυκλώματα ημιαγωγών που σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία τονίζει εμφατικά η German Association of the Automotive Industry.
Η παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών συνεχίζει να δημιουργεί προβλήματα στην αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως. Εάν η κρίση συνεχιστεί, η βιομηχανία θα αντιμετωπίσει πτώση της παραγωγής κατά 20% έως το 2026, ποσοστό που ισοδυναμεί με περίπου 18 εκατομμύρια οχήματα σύμφωνα με σχετική προειδοποίηση που εξέδωσε η Γερμανική Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανίας (VDA). Η παγκόσμια παραγωγή είχε ήδη μειωθεί κατά 9% έως το 2021, σύμφωνα με έρευνα που χρημοτοδότησε η VDA.
Μέχρι το 2030, η ζήτηση για ημιαγωγούς στην αυτοκινητοβιομηχανία θα τριπλασιαστεί, συνεχίζει η έρευνα, τη μεγαλύτερη αύξηση σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο βιομηχανικό κλάδο, κυρίως λόγω της αύξησης της ηλεκτροκίνησης και του αυξανόμενου μεριδίου των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού στο δρόμο για την αυτόνομη οδήγηση.
Η αυτοκινητοβιομηχανία θα γίνει ο τρίτος σημαντικότερος καταναλωτής ολοκληρωμένων κυκλωμάτων έως το 2030, μετά τις κινητές επικοινωνίες και την αποθήκευση δεδομένων. Η Κίνα, για παράδειγμα, το έχει ήδη αναγνωρίσει αυτό, σύμφωνα με τη μελέτη, επειδή οι εταιρείες ημιαγωγών εκεί επενδύουν όλο και περισσότερο σε κυκλώματα που σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η Ευρώπη πρέπει επίσης να επεκτείνει τις παραγωγικές της ικανότητες, τονίζει εμφατικά η VDA, προκειμένου να εξουδετερώσει την επικείμενη μείωση της παραγωγής, να ενισχύσει την αλυσίδα εφοδιασμού και να ελαχιστοποιήσει την εξάρτηση προμήθειας των ημιαγωγών από την Ασία.
Η επικείμενη νομοθεσία European Chips Act πρέπει να ακολουθηθεί επειγόντως από δράση, δήλωσε η πρόεδρος της VDA Hildegard Müller. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος ώστε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να μπορέσει να διατηρήσει την παγκόσμια ηγετική της θέση, να εξασφαλίσει ευημερία και να προωθήσει περαιτέρω τις κλιματικά ουδέτερες μεταφορές.
Πηγή: rawmaterials.net